6 Haziran 2016 Pazartesi

3 Ayda 15 Kitap Etkinliğine Var Mısınız?


Bu güzel etkinliği duyduğumda, nasıl bir etkinlik acaba diyerek blogger arkadaşlarımı sayfasına gittim.
Okuma listesi hoşuma gitti, bende bu etkinlikte olmalıyım derken,  ama bazı sorulara cevap bulamadığımdan kafamda katılmasam diye düşündüm.  Ama gözümü de karartım, nasıl olsa arkadaşlarım bana yardımcı olur diyerekten.

Peki, benim okuma listemi merak ediyorsanız işte size listem, eksiklikler konusunda önerilerinizi beklediğimi unutmayın lütfen.

1.       İçinde deniz geçen bir kitap
2.       Bir yol hikâyesi
3.       Bu yıl film uyarlaması ile vizyona girecek bir kitap
4.       Bir günde bitirilecek bir kitap DİNLE KÜÇÜK ADAM
5.       Birden fazla yazara sahip kitap
6.       Okuduğun kitapta geçe bir kitap KURTLARLA KOŞAN KADINLAR
7.       Bu yıl yayınlanan bir kitap
8.       Her zaman gitmek istediğin bir yerde geçen bir kitap
9.       Başladığının serinin bir kitabı LOCK LAMORA’NIN YALANLARNIN 3. KİTABI
10.   Kapağını beğendiğin bir kitap
11.   Daha önce hiç okumadığın bir yazara ait kitap KATİLİN ŞAHİDİ
12.   Herkesin okuduğu ama senin ancak oklayabildiğin bir kitap BÖĞÜRTLEN KIŞI
13.   Gerçek hikâyeye dayanan bir kitap
14.   Kitaplığında uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitap MLEĞİN DÜŞÜ
15.   Tekrar okuyacağı bir kitap FELSEFENİN TESELLİSİ

Böyle güzel etkinlikle hem daha çok kitap okumamızı sağlıyor hem de başka blogger arkadaşlarımız ile kaynamamıza olanak tanıyor. O sebeple çok seviyorum okuma şenliklerini. Etkinlik ilginizi çektiyse etkinliği düzenleyen sevgili blogger arkadaşlarım olan

Boş kalan yerlere önerilerinizi bekliyorummmm!
Sevgiler…





7 yorum:

  1. 1 - Erken Kaybedenler - Emrah Sebest (Erkek çocuklarını konu eden kısa hikayelerden oluşan bir kitap ve içinde denizde geçen, kahkahalarla güldüğüm bir hikaye de var.)
    2 - Yaban Doğru - Jon Krakauer (Gerçek bir hikayeyi konu eden, inanılmaz etkileyici bir yol hikayesi. Okumadıysan mutlaka okumanı tavsiye ederim.)
    3 - Canavarın Çağrısı - Patrick Ness
    3 - Senden Önce Ben - Jojo Moyes
    5 - İki İsim Tek Kader - John Green & David Levithan
    5 - Aşk Baharı Beklemez - John Green & Maureen Johnson & Lauren Myracle(Bu madde için tercihim yine genç yetişkin türünden. Daha doğrusu aklıma pek kitap gelmiyor.)
    7 - Sahte Romeo - Leisa Rayven (Bu yıl yayınlanan, özellikle de Mayıs ayında yayınlanan çok güzel kitaplar var, blogumda bununla ilgili bir post var göz atmanı tavsiye ederim.)
    8 - Bu konuda tavsiye için sevdiğin yerleri bilmem gerek ;)
    10 - Yabanın Çağrısı - Jack London (Zeplin Kitap baskısının kapağına bayılıyorum)
    13 - Danimarkalı Kız - David Ebershoff (Filmini izlemiş ve bayılmıştım.)

    YanıtlaSil
  2. 1. İhtiyar Balıkçı
    2. emin değilim ama küçük arı olabilir mi
    5. Adalet - 26 Yazardan Tek Bir Hikaye
    13 için bir bak istersen hem kitap hem film muhteşem Kelebek (Papillon), Henri Charriere
    keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler listeye alındılar , ilk fırsatta kütüphaneden alınacaklar :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. 13 için bana gelen kitaplardan biri var "beni bulun" Michelle Knight yorumları güzeldi, incelemek istersen ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki isterim, yardımın için çok teşekkürler benim güzel arkadaşım :)

      Sil
  5. Ne güzel bir etkinlikmiş bu böyle, ben de eşlik etmek isterdim ama geç kaldım :(

    YanıtlaSil
  6. olsun, sende şimdi başla... hiç bir şey için geç değildir... sevgiler..

    YanıtlaSil

© Kelepir Kitaçı by Dilek..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena